Які бонуси отримують французи на купівлю електромобілю та як контролюють викиди

Повернутися в розділ Зелена свідомість
Поділитися з друзями -

У Франції запровадили бонуси для мешканців на купівлю електричного транспортного засобу. Держава зацікавлена у покращенні екологічної ситуації в країні. За Паризькою кліматичною угодою Франція взяла  зобов'язанння до 2040 року повністю перевести національний автопром на виробництво електричних автомобілей.

Розрахунки Міністерства екології показали, що старі дизельні автомобілі є причиною непропорційно великої частки викидів CO₂ в атмосферу. Тому у Франції стимулюють перехід на більш дружні до навколишнього середовища транспортні засоби.

Бонус на нове авто

Щоб отримати бонусну знижку при купівлі електромобіля або фургону є кілька умов: 

1. Це новий автомобіль, який ніколи не був зареєстрований як у Франції, так і за її межами або авто, що раніше було зареєстровано як демонстраційний транспортний засіб (термін реєстрації не більше 12 місяців).

2. Кількість викидів двуокису електрокара має бути не більше 20 грамів CO₂/км.

Знижка становить 27% від вартості придбання транспортного засобу, але не більше € 6500.

Бонус за перехід на екологічне авто

Автовласник, який  відмовляєтесь від старого дизельного автомобіля, також можете отримати вигоду від премії «Бонус за конверсію», тобто за перехід.


Перехід на гібрид збільшує компенсацію до € 6500, а при виборі електричного автомобіля виплати становлять до € 10000.
Цей план стимулювання є дітищем Сеголен Руаяль, яка очолювала Міністерство екології, сталого розвитку та енергетики до 2017 року. 

Рішення Міністерства екології Франції було пов'язано з тим, що великі міста перенасичені дизельним транспортом. Наприклад, за словами спеціалістів міністерства, Париж наздоганяє Пекін за показниками викидів.
Проект Crit'Air
З іменем Сеголен Руаяль пов'язують і Crit'Air, програму по зниженню викидів забруднюючих речовин в атмосферу для поліпшення якості повітря. Цей захід вимагає наявності на вашому транспорті віньєтки Crit'Air із зазначенням екологічного класу конкретного автомобіля. Згідно наклейці, транспортні засоби можуть або не можуть проїжджати в деяких районах центру міста, коли якість повітря погана. Виньетки мають відповідні рівні - від зеленого до чорного кольору. Старі автомобілі не мають права на таку позначку.

Запущений у 2015 році, проект Crit'Air став обов'язковим з 1 липня 2017 року у деяких великих містах, таких як Париж, Гренобль, Страсбург. 
Транспортні засоби поділено на шість категорій за рівнем їх викидів: від найчистіших електричних або водневих автомобілів (Crit'Air 1), до найбрудніших. Категорії відповідають шести стандартам Європейського Союзу щодо викидів автомобілів, починаючи з 1992 року, коли був введений Євро-1.


Водії у Парижі, які не мають цього стікеру мають заплатити штраф € 68 -135

Щоб попередити пікові забруднення, у Париж заборонили в'їзд 
найбільш забруднюючих транспортних засобів у певні дні та часи. Коментуючи ці дії, Сеголен Руаяль відмітила їх результативність: «Заборона у Парижі в певні дні використання 10% автомобілів з високими показниками викидів CO₂ спрацювала. Ми зменшили забруднення на 40%».
Тож, якщо водій планує проїхати через Ліон або Париж, йому потрібно знати європейський стандарт викидів для власного автомобіля, щоб подати заявку на наклейку. Користування старими транспортними засобами, які не можуть отримати віньєтку (включаючи автомобілі, зареєстровані до 1997 року), наприклад, заборонено у Парижі з 8 ранку до 8 вечора по буднях. Кінцевою метою є заборона використуваня авто-забруднювачів у всіх містах Франції - особливо у дні, коли забруднення є особливо високим.
Серед заходів оздоровлення довкілля у Франції - підтримка велокультури. Для працівників, які користуються власним велосипедом, діє введена надбавка за пробіг - в залежності від рішення роботодавця. Він нараховує до 25 центів за кілометр, а працівників звільняють від деяких податкових та соціальних розрахунків. Дуже популярним стає у Парижі прокат електробайків та триколесних електромобілів.


Фото з сайту www.liberation.fr

Підготувала Лариса Білозерова 

ТЕХНІЧНИЙ ПАРТНЕР ПРОЕКТУ

Skachgroup - розробка і супровід інтернет-проектів