Єврокомісія: 875 мільйонів євро штрафу автовиробникам за обмеження конкуренції

Повернутися в розділ НОВИНИ
Поділитися з друзями -


Антимонопольне законодавство ЄС в роботі - автовиробників оштрафовано

Європейська комісія оштрафувала виробників автомобілів на 875 мільйонів євро за обмеження конкуренції в сфері очищенні викидів нових легкових автомобілів з дизельним двигуном.

В ЄК  повідомили, що концерни Daimler, BMW і Volkswagen (Volkswagen, Audi і Porsche) порушили антимонопольні правила ЄС, вступивши в змову щодо технічних розробок в області очищення від оксидів азоту.

Комісія наклала штраф у розмірі 875 189 000 євро. Даймлер не був оштрафований, оскільки він розкрив існування картелю Комісії. Усі сторони визнали свою причетність до картеля та погодились врегулювати справу.

Виконавчий віце-президент Комісії Маргрет Вестагер, відповідальна за політику конкуренції, зазначила:

"П'ять виробників автомобілів Daimler, BMW, Volkswagen, Audi та Porsche володіли технологією зменшення шкідливих викидів понад норми, передбаченої законодавством ЄС. Але вони уникали конкурувати щодо використання всього потенціалу цієї технології, як вимагає закон. Ми не терпимо змови компаній. Це є незаконним згідно з антимонопольними правилами ЄС. Конкуренція та інновації щодо управління забрудненням автомобілів є надзвичайно важливими для Європи для досягнення наших амбіційних цілей "Зеленої угоди". І це рішення свідчить про те, що ми без вагань будемо вживати заходів проти всіх форм поведінки картелів, що ставлять під загрозу цю мету".

Виробники автомобілів проводили регулярні технічні наради для обговорення питань розвитку технології селективного каталітичного відновлення (SCR), яка усуває шкідливі викиди оксиду азоту (NOx) з дизельних легкових автомобілів. 

Під час цих зустрічей та протягом більше п’яти років (з 2009 по 2014 рр) виробники автомобілів змовлялись, щоб уникнути конкуренції з прибирання краще, ніж вимагається законодавством, незважаючи на наявність відповідної технології.

Daimler, BMW та Volkswagen досягли згоди щодо розмірів та діапазонів баків AdBlue та спільного розуміння середнього розрахункового споживання AdBlue. Вони також обмінялися комерційно конфіденційною інформацією щодо цих елементів. Тим самим вони усунули невизначеність щодо їхньої майбутньої поведінки на ринку щодо очищення викидів NOx, що перевищує законодавчі вимоги (так зване «перевиконання») та діапазони поповнення AdBlue.

Європейська комісія встановила, що Daimler, BMW і Volkswagen Group (Volkswagen, Audi і Porsche) порушили антимонопольні правила ЄС шляхом змови щодо технічного розвитку в галузі очищення оксидом азоту. Комісія наклала штраф у розмірі 875 189 000 євро. Даймлер не був оштрафований, оскільки він розкрив існування картелю Комісії. Усі сторони визнали свою причетність до картеля та погодились врегулювати справу.

Штрафи були встановлені на основі Керівних принципів Комісії щодо штрафів 2006 року. При встановленні рівня штрафу Комісія врахувала величину продажів сторонами дизельних легкових автомобілів, обладнаних системами SCR, в ЄЕЗ у 2013 році (останній повний рік порушення), тяжкість порушення та географічні показники. сфера застосування.

Сьогоднішнє розслідування картелів - це приклад того, як правоохоронні органи конкуренції можуть сприяти Зеленій угоді, підтримуючи наші ринки ефективними, справедливими та інноваційними. Інновації - це головне для Європи досягнення амбіційних цілей Зеленої угоди, а жива конкуренція є ключем для того, щоб такі інновації процвітали.

Джерело 

ТЕХНІЧНИЙ ПАРТНЕР ПРОЕКТУ

Skachgroup - розробка і супровід інтернет-проектів