Німеччина запустила потяг на водневому паливі

Повернутися в розділ НОВИНИ
Поділитися з друзями -

З 17 вересня 2018 року потяг на водневому паливі вийшов на стандартний маршрут у ФРН, земля Нижня Саксонія. Він курсує на маршруті між містами  Куксхафені, Бремерхафені і Букстехуде. На даху Coradia iLint встановлена ​​цистерна з воднем, енергія якого перетворюється в електричний струм.


Потяг на водневих паливних елементах Coradia iLint розробили та виготовили в німецькому місті Зальцгиттер у співпраці з французькою компанією Alstom - європейським першопрохідником в області високошвидкісних електропоїздів.

Нові потяги з низьким рівнем шуму і нульовим рівнем викидів вуглекислого газу здатні розвивати швидкість до 140 км/г. Заправлятися вони будуть за допомогою мобільної водневої станції поруч зі станцією Бремерферде. Однієї заправки має вистачати для роботи протягом цілого дня або на 1000 км шляху. Стаціонарна заправна станція буде встановлена ​​після того, як Alstom поставить все 14 водневих поїздів, передбачених контрактом з Міністерством транспорту Нижньої Саксонії.



Coradia iLint був сертифікований і допущений для пасажирських перевезень в Німеччині у липні 2018 року. Енергія акумулюється у масивних літій-іонних батареях, які в свою чергу підживлюються енергією від паливного бака, встановленого на даху складу та заповненого воднем. На кожен вагон потрібно близько 94 кг. Паливний елемент перетворює енергію водню в електричний струм, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. 

Технології водневої тяги для потягів вже близько десяти років. Але до цього моменту повністю водневі і гібридні версії використовувалися не для перевезення людей, а для доставки промислових вантажів.

На урочистому заході гендиректор Alstom Анрі Пупар-Лафарж заявив, що запуск першого водневого пасажирського попотяга є революцією в транспорті, а його компанія готова тепер до серійного виробництва таких машин.

За першою поїздкою спостерігали міністр економіки і транспорту Нижньої Саксонії Бернд Альтхусман (Bernd Althusmann), представники Міністерства транспорту Німеччини та залізничного оператора EVB



У транспортному міністерстві Нижньої Саксонії планують повністю замінити дизельні регіональні поїзди водневими. Бюджет проекту складає більше 81 млн євро. З 2021 року 14 таких поїздів будуть виконувати регулярні рейси за маршрутом Букстехуде - Куксхафен, на відстань понад 400 км. 

Інтерес до Coradia iLint висловили лідери сусідніх з Німеччиною європейських країн - Нідерландів, Данії та Норвегії.

За повідомленнями DW та  ЦТС


ТЕХНІЧНИЙ ПАРТНЕР ПРОЕКТУ

Skachgroup - розробка і супровід інтернет-проектів