Україна бере участь у міжнародній виставці органічної продукції BIOFACH 2021

Повернутися в розділ НОВИНИ
Поділитися з друзями -
17 лютого 2021 року стартувала триденна 32 міжнародна торговельна виставка органічної продукції BIOFACH 2021.
Вперше в онлайні
Традиційно виставка проходить у Нюрнберзі, який називають своєрідним «центром органічного світу». Місто активно популяризує органіку не тільки під час BIOFACH. «В дитячих садочках міста майже 70% харчування складають органічні продукти, в школах це близько 20%. Ми різними засобами намагаємось популяризувати органічне виробництво. Звісно, роботи ще багато», – зазначив Маркус Кеніг, лорд-мер міста Нюрнберг.
Німеччина - лідер у органічному виробництві. «Якщо цифри коректні, то ми зараз маємо обіг близько 15 млрд євро в органічному секторі в Німеччині, що є рекордом. Це майже на 20% більше в порівнянні з попереднім роком. Тобто, це дійсно тренд, і для нас це є поштовхом для подальшої діяльності з просування органічних продуктів», – заявила Юлія Клекнер, Міністр продовольства і сільського господарства Німеччини.
Вперше виставка проходить в онлайн форматі на спеціально створеній для цього платформі.«Виставка стала можливою саме завдяки експонентам, їх активній участі та ідеям, – зазначила Петра Вольф, член правління «NürnbergMesse», під час офіційного відкриття BIOFACH/VIVANESS eSPECIAL. – Ми змогли, попри пандемію та всі труднощі, зібрати разом органічну спільноту зі всього світу. На жаль, тільки віртуально, але ми це зробили можливим! Експоненти дуже добре сприйняли розроблену платформу і сьогодні ми стартували з 1443 експонентами з 82 країн світу».
Український павільон

Національний павільйон України – Organic Ukraine Business Hub об’єднав 22 виробники. Україна офіційно бере участь у BIOFACH вже восьмий рік поспіль. Загалом цього року компанії представляють більше 200 органічних продуктів, майже половину з яких складають перероблені готові продукти.

У відкритті українського павільйону взяли участь Роман Лещенко, Міністр аграрної політики і продовольства України, Тарас Качка, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – Торговий представник України, Сергій Глущенко, заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Владислава Магалецька, голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів, Віктор Шуткевич, заступник директора Швейцарського бюро співробітництва Посольства Швейцарії в Україні, представники міжнародних проєктів технічної допомоги, експоненти Національного павільйону та учасники органічного сектору. Під час відкриття відбулось активне обговорення проблем та перспектив розвитку органічного сектору в Україні.

Роман Лещенко щиро привітав гостей та експонентів павільйону та зазначив: «Ми представили стратегічне бачення розвитку агросектору України до 2030 року в рамках нашої урядової ініціативи, до якої були залучені десятки представників різних профільних асоціацій та виробників. Органіка буде невід’ємною складовою потужного розвитку агросектору держави. Враховуючи, що Україна вже входить до трійки ТОП-експортерів органічної продукції до країн ЄС, це вже є значним показником, але й потенціал росту є неймовірний. Ми також бачимо, що кожного року розширюється географія експорту української органічної продукції і в Європу, і в Азію, і в Сполучені Штати, і в Канаду, при цьому всі виробники прагнуть експортувати більше продукції з доданою вартістю».

Міністр додав, що позиція міністерства – це активно підтримувати ринок органіки, максимально залучати міжнародну технічну допомогу, громадські організації, безпосередньо взаємодіяти з представниками органічного щоб максимально розвивали цей напрям. Бо органіка – це саме той напрям, який створює якісну додаткову вартість.

Віктор Шуткевич нагадав, що Уряд Швейцарії підтримує розвиток органічного сектору в Україні ще з 2002 року і особлива увага націлена на розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному секторі України.

«Посольство Швейцарії робить ставку на найкращих – органічних виробників. Ми з 2002 року підтримуємо розвиток органічного ринку в Україні. Під час виставки BIOFACH проходить велика кількість зустрічей, обмін досвідом та проводиться значна робота для укладення контрактів. Це ще раз засвідчує попит на українську органічну продукцію та підтверджує її високу якість. На жаль, експортний ринок розвивається стрімкіше в Україні, але, в першу чергу, органічну продукцію слід просувати на внутрішньому ринку. Незважаючи на те, що Україна посіла 1 місце в Європі та 2 місце у світі за обсягами імпортованої органічної продукції до ЄС за підсумками 2019 року, ми наголошуємо на важливості створення доданої вартості української органічної продукції.

Посольство Швейцарії комплексно підтримує аграрний сектор України, шляхом започаткування ряду проєктів. Минулого тижня спільно із Романом Лещенком, Міністром аграрної політики та продовольства, ми почали нову фазу проєкту «Аграрні розписки в Україні», яка дасть можливість фермерам доступу до фінансів».

Цього року Національний павільйон організовано ГС «Органічна Україна» за підтримки Мінекономіки та проєкту USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Також втретє представлено стенд органічних ягідних підприємств, що організовано Ягідною асоціацією України за підтримки проєкту ITC «Східне партнерство: Готовність до торгівлі – ініціатива EU4BUsiness».

Онлайн-тур та участь у виставкових заходах для представників державного сектору України (Мінекономіки, Держпродспоживслужби, Державна установа «Офіс з просування експорту України», Державна установа «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти») та учасників сектору організовано за підтримки та в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України».

За матеріалом OrganicInfo.ua

ТЕХНІЧНИЙ ПАРТНЕР ПРОЕКТУ

Skachgroup - розробка і супровід інтернет-проектів